اهم اخبار

اینترپک ۲۰۲۶

اینترپک 2026

نمایشگاه اینترپک ۲۰۲۶ آلمان

یکی از نمایشگاه های بسیار مهم و پر طرفدار این کشور که از آن به عنوان نمایشگاه پیشرو در صنعت بسته بندی و فن آوری های فرآوری مرتبط یاد می کنند، نمایشگاه اینترپک (interpack) نمایشگاه صنعت بسته بندی می باشد و مهم ترین رویداد در صنعت بسته بندی جهان است این نمایشگاه هر سه سال یکبار در شهر دوسلدورف برگزار می شود. همچنین نمایشگاه‌های جانبی از جمله پارک نوآوری، بازارچه بسته‌بندی فلزی و موضوع ویژه غذا و پاویون SaveFood  پارک نوآوری به ارائه میزان اثرگذاری صنعت بسته‌بندی بر کیفیت زندگی انسان در آینده خواهد پرداخت. به بیان دیگر، میزان اثربخشی و اثرگذاری محصولات صنعت بسته‌بندی بر زندگی انسان‌ها در آینده در پارک نوآوری اینترپک عرضه خواهد شد. ( نمایشگاه اینترپک ۲۰۲۰ آلمان )

موقعیت جغرافیایی شهر دوسلدورف در کشور آلمان

اینترپک 2020

اینترپک 2020

اینترپک 2020

اینترپک 2020

شرکت Messe Dusseldorf GmbH مسئول برگزاری این نمایشگاه می باشد.

مرکز نمایشگاهی شهر دوسلدورف با فضایی بالغ بر ۲۶۵ هزار مترمربع، بدون اغراق پیشرفته ترین و مدرن ترین مرکز نمایشگاهی در سراسر جهان است که میزبان بزرگ ترین نمایشگاه های بین المللی صنعتی و غیر صنعتی دنیا است. Messe Dusseldorf  دارای ۱۳ شرکت تابعه و ۶۸ نمایندگی در سراسر دنیاست که ۱۲۷ کشور را پوشش می دهد. ۱۵۰۰ نفر در استخدام این شرکت نمایشگاهی هستند. نمایشگاه اینترپک با حمایت سازمان هایی همچون، بخش ماشین آلات فرآوری و بسته بندی مواد غذایی انجمن سازندگان کارخانجات و ماشین آلات آلمان (VDMA)، انجمن صنایع تبدیلی کاغذ (WPV)، انجمن صنعت شیشه، انجمن صنفی سازندگان ماشین آلات بسته بندی پلاستیک آلمان، انجمن صنایع تبدیلی پلاستیک آلمان، انجمن صنایع آلومینیوم آلمان، انجمن کاغذ و مقوای آلمان و انجمن بسته بندی فلزی آلمان برگزار خواهد شد.

۱. پیشینه نمایشگاه اینترپک

آمار ذیل استخراج شده اینترپک ۲۰۱۴  از سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.interpack.com

اینترپک 2020اینترپک 2020اینترپک 2020

حضور۱،۰۵۱ ژورنالیست مجاز بسته بندی از ۴۷ کشور دنیا

  • نتایج حاصل از نظر سنجی الکترونیکی از ۳،۱۸۴  مصاحبه شونده در ارتباط با نمایشگاه سال ۲۰۱۴ :

اینترپک 2020اینترپک 2020

اینتر پک ۲۰۱۴ در یک نگاه

اینترپک 2020

۲. بخش های نمایشگاه اینترپک

این نمایشگاه شامل سه بخش :

  • Interpack 2017 (صنعت بسته بندی)
  • Components 2017 (بخش های مکمل صنعت بسته بندی از منظر مهندسی و قطعه سازی ، طراحی)
  • SaveFood

اینترپک 2020

۳. گروه بندی کالایی نمایشگاه شامل بخش های زیر است :

اینترپک 2020

۴. ضرورت و فرآیند اخذ غرفه

۴.۱. حضور موسسات بسته بندی کشورهای مختلف در نمایشگاه

علاوه بر حضور تعداد کثیری از شرکت های مرتبط  از کشورهای مختلف دنیا،‌ تمام موسسات، انجمن ها و تشکل های صنعت بسته بندی از هر کشور در این نمایشگاه غرفه ای تجهیز می نماید و در واقع این غرفه به منزله ویترین صنعت بسته بندی آن کشور بوده و اطلاعات تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت بسته بندی خود را از این طریق توزیع می نماید. علاوه بر این غرفه ها که با حمایت بخش دولتی تجهیز می شوند در واقع فرصتی را برای شرکت های کوچک و متوسط که توان مالی آنها اجازه تجهیز غرفه در چنین نمایشگاهی را به آنها نمی دهد فراهم می سازد تا از این طریق به این بازار بزرگ جهانی در صنعت خود دسترسی پیدا کنند و از فرصت بوجود آمده استفاده نموده با تامین کنندگان، مشتریان و شرکت های مشابه خود تعاملات موثر برقرار نمایند.

اینترپک 2020

با توجه به اخذ غرفه پایون انستیتو بسته بندی ایران در نمایشگاه اینترپک ۲۰۲۶، اعضای متقاضی جهت حضور در نمایشگاه مذکور با شماره های  ۰۲۱۲۲۴۴۶۵۵۵ – ۰۹۳۸۱۰۹۸۶۵۹ – ۰۹۱۲۱۰۹۸۱۵۹ تماس حاصل نمایند.

Copyright © IRIPACK.ir | Developed by Web Gostar San'at.